fredag 16. mars 2007

27.feb - Phuket - Bangkok - Sydney - Collaroy

Saa var tiden inne for aa forflytte oss videre. Jeg tror de fleste var fornoeyd med Phuket for denne gang og saa fram til noen uker i Sydney.

Naa skroet jeg veldig av One-Two-Go Airlines tidligere, saa jeg tror jeg skal justere ned entusiasmen litt... Kanskje vi var heldige med flyet ned til Phuket, tror kanskje det. Med flyskrekk light var denne turen braakete, humpete, trang... Hmm, skal kanskje ikke klandre flyselskapet for turbulensen...

Vel, en god del timer etter avreise Phuket, landet vi omsider i Sydney. Der skaffet vi oss fort transport og kjoerte avgaarde, over Sydney Harbour Bridge, og videre nordover paa the Northern Beaches til Sydney Beach House, Collaroy. Vet ikke helt om jeg har skrevet om byttet vi har foretatt oss naar det gjelder overnatting i Sydney...? Kort fortalt saa stod i alle fall ikke standarden paa City Resort til vaare minimumskrav. Beach House Collaroy er absolutt godkjent!

Ingen kommentarer: